Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко, което е на ток, работи бавно или прекъсва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
    Пичове, имам подобен проблем, затова реших направо в тази тема да го опиша. Значи не изглежда толкова критично, като проблема на колегата, но е подобно, особено със светлините. Най-много се усети проблема, когато наскоро сложих ксенон. И при всяко палене на студено пускам ксенона и оборотите падат (почти изгасва колата) и след секунда всичко се нормализира. Сега всеки път, като пускам фаровете форсирам до 2000 оборота и чак тогава ги пускам, за да не тормозя двг-то.Мерил съм акумулатора- ОК е. Стойностите му като е запалена колата също са нормални (14,2) Моля ви да дадете някое друго съветче, къде да погледна първо. Ще пробвам всичко, което е по силите ми. Благодаря ви предварително !
    Проблема е остранен! Понеже преди няколко дена най-накрая успях да я сглобя, че имах ядове с гарнитура глава и реших сам да сменям всичко и бая бях забатачил нещата, но отново чувам гласеца на мойта красавица и вече почти нищо и няма! Проблема беше в ремъка на алтернатора. Когато сглобих всичко, той беше последното нещо, което видях преди да обезвъздуша системата. Видях, че е хлабав и реших да го натегна. Натегнах ремъка, сложих и натегнах и планката на алтернатора, след което си мислех, че няма да има разлика, но при палене, включвам светлини и оборотите не мърдат ! Перката също, като се включи, преди ми падаха оборотите - сега не мърдат! Определено подобри КПД-то на автомобила в пъти ! Явно ремъка е приплъзвал и заради това при включването на каквито и да било електрически компоненти оборотите са падали! Дано съм бил полезен на някой
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение

      .
      Това е защото лампата на динамото ти е слаба. Сложи една 5 вата или паралелно на нея едно съпротивление симулиращо 5-10 вата крушка и мисля, че ще се пооправи положението.
      Колега, я кажи тая крушка 5-10 вата на таблото без преправяне ли се слага-на мястото на крушката на акумулатора? Щото и при мен не ще да се самовъзбужда алтернатора, трябва да му подавам газ всеки път, пък това най-много го "обичам"-да форсирам студен двигател. Гледах схемите в упътването за ремонт, пишеше, че тая система за самовъзбуждане през лампата зависи от някакъв кабел, който е от алтернатора до таблото, но минава и през стартера и можело да е прекъснат...обаче аз си мисля, че прекъсването на кабела е последното нещо, което ще стане, та смятам, че проблема ми е в таблото-като дам на контакт не ми светва крушката за акумулатора. Би ли ми казал точно как да я сменя/модифицирам тая крушка, че с токовете ме няма много

      Comment


      • #33
        Затвори очи и си го представи съвсем картинно!
        От контактния ключ се подава плюс към таблото.
        Плюса идва на едното краче на въпросната лампа, минава през нея и отива на реле-регулатора.Там в тая точка идва и една линия от три малки диода, които подават ток на реле-регулатора. Тока, който минава през лампата на таблото е достатъчен да възбуди генератора. Като се възбуди генератора, през малките диоди идва плюс и на двата краища на лампата идва плюс и тя угасва.
        Тънкият момент е, ч когато е маломощна лампата, тока е много малък и динамото трудно се възбужда.
        На нашите кочини масово лампата е по един, два вата.
        Бих ти препоръчал да сложиш едно яко съпротивление- 5-10 вата около 10-15 ома. паралелно на лампата. Тоест да я шунтираш с него. Колев даже имаше завършена идея с диод и шунтово реле.
        Цялата идея е, да дадем достатъчно ток за самовъзбуждане на динамото. мМоже просто там да сложиш по-мощна лампа.
        Ако ти се струва сложно обяснението, покажи го на някой келеш от електротехникум и той ще ти го направи на момента. даже може да измисли и по-добър вариант.
        Успех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Проясни ми се доста! Благодаря ти, колега! Въпросът е, че при мен тя вече въобще не светва, а я сменях. Ще се поровя из таблот, да видя кво ще направя, все някога ще трябва да се запозная с г-н Ток и да се науча с тия мултицети как се работи

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
            Проясни ми се доста! Благодаря ти, колега! Въпросът е, че при мен тя вече въобще не светва, а я сменях. Ще се поровя из таблот, да видя кво ще направя, все някога ще трябва да се запозная с г-н Ток и да се науча с тия мултицети как се работи
            Щом не светва, може да е в динамото проблема. Клеясала връзка.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Уфф мамка му, че къде е завряно това динамо....ще се разглабя половината двигател пак

              Comment


              • #37
                НЕ ,че да те успокоявам,ама ела виж на V6 къде е завряно
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  НЕ ,че да те успокоявам,ама ела виж на V6 къде е завряно
                  Е винаги има и по-гадно!

                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Хахах, викате да не се оплаквам много

                    Comment


                    • #40
                      Ами на V6 преди се прави нещо по или около мотора е добре или да се медитира или да се изпие едно валерианче , но пък в това му е чара-да имаш търпение и да си обичаш колата достатъчно,че и като ти къса нервите да не спираш да я глезиш.
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #41
                        Незнам какво се оплаквате!
                        Алтернатора на 8 клапанова се сваля за има няма 15 мин!
                        Няколко пъти свалях първия ми защото спираше да зарежда над 7000 оборато на двигателя. След 5-6 сваляния и качвания времето за тая операция се съкращава доста!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #42
                          Ясно! Ами я да ви питам-зареждах си тука акумулатора, но не мога да преценя дали е зареден. Значи на зарядното го държах докато стигна 13.33 волта някъде, това беше вчера вечерта. Изключих го и досега е спаднал до към 12.8-9 волта. Добре ли е, да не съм го презаредил пък нещо? Мехурчета излизаха, но не е кипял чак...

                          Comment


                          • #43
                            Със сигурност не си го презаредил.
                            Напиши в търсачката : динамо, заряден ток или зарядно и ще ти излезат един куп теми, където на длъж и на шир се лее мозък.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              Абе търсих уж, но нещо не мога да намеря едно мнение, по което да са съгласни всички. Някъде казват, че се зареждало до 16 волта, другаде, че се зареждало докато почне да кипи, трети, че не знам какво

                              Comment


                              • #45
                                когато е паднал акумулатора, зареждаш го с 1/10 от но миналния ток на акумулатора до като започне да отделя видимо газове за два часа. Часовете преди да започне да газоотделя не ги броиш.
                                Обикновено са около шест часа, а в края на цикъла акумулатора е достигнал до 14.2-14,4 волта.
                                Това става при здрав акумулатор.
                                За това един казва , че трябва да газоотделя два часа друг, че трябва да се зарежда осем часа, а някои, че трябва да достигне до определен волтаж и да го задържи известно време.
                                Най-точен е разбира се аерометъра.
                                Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:42.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X